Mai ai tu sufletul unui copil?

marți, 16 Iunie 09 at 00:15 2 comentarii

Am observat ca foarte multe persoane isi ascund unele parti, foarte multe persoane isi inchid inauntrul lor diferite fete. Unele ascund fata unui copil. Vreau sa te intreb si sa iti raspunzi sincer: Mai ai tu sufletul unui copil?

Drept iti spun ca si eu, nu demult, inainte sa ma intorc cu adevarat la Domnul vroiam sa par foarte matur in fata diferitor oameni si de multe ori ascundeam in sufletul meu fata unui copil care cateodata avea nevoie sa se joace, avea nevoie de o mangaiere. Ascunzand aceasta parte eu ma credeam mai matur, acum imi dau seama ca greseam. Si daca ar fi fost dupa cum imi doream atunci, tot nu era pe placul lui Dumnezeu caci El spune clar de mai multe ori in Biblie aceste cuvinte „Adevarat va spun ca, oricine nu va primi Imparatia lui Dumnezeu ca un copilas, cu niciun chip nu va intra in ea.” (Luca 18:17), ceea ce inseamna ca noi trebuie sa fugim la El ca niste copii, sa nu ne intereseze de cei din jurul nostru, tinta sa fie doar la Domnul nostru Isus Hristos caci El este taria noastra in veci, Amin.

Astazi m-am decis si am facut o imagine/un afis pe aceasta tema. Sper sa va placa!
suflet_de_copil

Entry filed under: Crestinism. Tags: , .

Bun venit! Dumnezeu chiar exista?

2 comentarii Add your own

  • 1. violeta  |  marți, 16 Iunie 09 la 23:39

    Este o vreme pentru fiecare: o vreme de joaca, o vreme de copilarie, o vreme de seriozitate si o vreme de responsabilitate. Dar trebuie sa le traim pe toate ca pentru Domnul

    Răspunde
    • 2. regenerarea  |  miercuri, 17 Iunie 09 la 00:41

      ai dreptate, dar tot timpul trebuie sa avem si acel suflet de copil cu care Dumnezeu ne-a inzestrat pentru ca daca nu l-am avea cum am mai putea lasa ce avem mai pretios pe pamant pentru Imparatia Lui? Decat daca am fi ca niste copii care Il vede si alearga doar la El.

      Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Verset biblic

"Cautati mai intai Imparatia lui Dumnezeu si neprihanirea Lui, si toate aceste lucruri vi se vor da pe deasupra." (Matei 6:33)

Y!Messenger ID

regenerarea@yahoo.com

Ultimele articole

Statistici

  • 28,662 afisari

