Iisus – Mantuitor personal?

luni, 13 Iulie 09 at 23:31 10 comentarii

Întrebare: Ce înseamnă să Îl accepţi pe Iisus ca Mântuitor personal?

Răspuns: L-ai primit tu pe Iisus Hristos ca Mântuitor personal? Înainte să răspunzi, dămi voie să îţi explic întrebarea. Pentru a răspunde corect la aceasta întrebare, mai înainte trebuie să înţelegi corect ce înseamnă “Iisus Hristos”, „personal” şi „Mântuitor”.

Cine este Iisus Hristos? Mulţi oameni Îl recunosc pe Iisus Hristos ca pe un om bun, un mare învăţător, chiar un profet al lui Dumnezeu. Toate acestea sunt adevărate când este vorba despre Iisus, însă ele nu definesc cine este El cu adevărat. Biblia spune că Iisus este Dumnezeu în trup, Dumnezeu ca fiinţă umană (vezi Ioan 1:1,14). Dumnezeu a venit pe pământ ca să ne înveţe, ca să ne vindece, să ne corecteze, să ne ierte – şi să moară pentru noi! Iisus Hristos este Dumnezeu, Creatorul şi Domnul suveran. L-ai acceptat tu pe acest Iisus?

Ce este un Mântuitor şi de ce avem nevoie de un Mântuitor? Biblia ne spune că toţi am păcătuit, toţi am săvârşit fapte rele (Romani 3:10-18). Ca rezultat al păcatelor noastre, am merita să avem parte de mânia şi judecata lui Dumnezeu. Singura pedeapsă corectă pentru păcatele săvârşite împotriva unui Dumnezeu infinit şi veşnic este pedeapsa infinită (Romani 6:23; Apocalipsa 20:11-15). De aceea avem nevoie de un Mântuitor!

Iisus Hristos a venit pe pământ şi a murit în locul nostru. Moartea lui Iisus, ca Dumnezeu în trup, a reprezentat o plată infinită pentru păcatele noastre (2 Corinteni 5:17). Iisus a murit pentru a plăti pedeapsa pentru păcatele noastre (Romani 5:8). Iisus a plătit preţul pentru ca noi să nu mai fim nevoiţi să îl plătim. Învierea lui Iisus din morţi a  demonstrat că moartea Sa a fost suficientă pentru a plăti pentru păcatele noastre. De aceea Iisus este singurul mântuitor (Ioan 14:6; Faptele Apostolilor 4:12)! Crezi tu în Iisus ca Mântuitor al tău?

Este Iisus Mântuitorul tau „personal”? Mulţi oameni înţeleg să fie creştini prin a merge la o biserică, prin a face anumite ritualuri, prin a nu săvârşi anumite păcate. Nu asta înseamnă să fii creştin. Adevăratul creştinism constă în existenţa unei relaţii personale cu Iisus Hristos. Acceptarea lui Iisus ca Mântuitor personal înseamnă să îţi pui întreaga ta credinţă în El. Nimeni nu este mântuit prin credinţa altora. Nimeni nu este iertat prin fapte bune. Singura cale către mântuire este să Îl accepţi personal pe Iisus ca Mântuitor personal, crezând în moartea Sa ca plată pentru păcatele tale, şi în învierea Sa ca garanţie a vieţii veşnice (Ioan 3:16). Este Iisus Mântuitorul tău în mod personal?

Dacă doreşti să Îl accepţi pe Iisus Hristos ca Mântuitorul tău personal, spune următoarele cuvinte către Dumnezeu. Ţine minte totuşi că nu această rugăciune şi nici o alta nu te vor mântui. Numai credinţa în Hristos te poate mântui de păcatele tale. Această rugăciune este numai o modalitate de a-ţi exprima către Dumnezeu credinţa ta în El şi de a Îi mulţumi pentru că ţi-a dăruit mântuirea. “Doamne, ştiu că am păcătuit împotriva Ta şi că merit pedeapsa. Însă Iisus Hristos a luat pedeapsa pe care o meritam eu astfel ca eu să pot fi mântuit prin credinţa în El. Mă întorc acum de la păcatele mele şi îmi pun întreaga mea credinţă în Tine pentru mântuire. Îl accept pe Iisus ca Mântuitor personal! Îţi mulţumesc pentru harul Tău minunat şi pentru iertarea de păcate – darul vieţii veşnice! Amin!”Ai luat tu decizia de a-L accepta pe Hristos ca Mântuitor al tău?

© Copyright 2002-2008 Got Questions Ministries
www.gotquestions.org – Răspunsuri la întrebări din Biblie

Entry filed under: Crestinism. Tags: , , , , , , , , , , , .

Identitatea unui crestin adevarat Drept si bun in acelasi timp

10 comentarii Add your own

  • 1. Beni  |  vineri, 11 Septembrie 09 la 22:09

    Asa este si Dumnezeu sa ne ajute sa il acceptam cu totii pe El fara a ne mai indoi de existenta Sa.
    Amin and God bless you all.

    Răspunde
  • 2. Mihai  |  vineri, 15 Ianuarie 10 la 20:25

    Un lucru care l-am observat in aceasta postare… Dumnezeu s-a descoperit in Domnul Isus Hristos, El este Dumnezeu descoperit in trup (in forma vizibila), da, asa este.🙂
    Dar nu Isus Hristos este Creatorul cum este mentionat mai sus, ci Dumnezeu este Creatorul. (Gen 1:1)🙂
    Fii binecuvantat!

    Răspunde
    • 3. Regenerarea Spirituala  |  marți, 19 Ianuarie 10 la 00:28

      Sincer sa fiu, nici nu am observat acest mic detaliu. Adevarat ca Dumnezeu a creat pamantul, dar automat cand spunem Dumnezeu ne putem gandi la Treimea Dumnezeirii. De altfel in Gen. 1:26 scrie „sa facem”, la plural, in consecinta, nu vad neaparat o greseala daca spui ca Iisus a creat lumea, practic inclusiv El s-a implicat la crearea lumii. Iar daca ar fi sa luam doar ad-literam acest lucru, desigur nu este corect sa spunem ca „Iisus a creat lumea” pt ca nu numai El, ci Sf. Treime – Dumnezeu. Tu ce parere ai?

      Pace si binecuvantari ceresti de la Dumnezeu iti doresc!

      Răspunde
  • 4. Mihai  |  marți, 19 Ianuarie 10 la 19:37

    Parerea mea, defapt, nu parerea mea, ci ceea ce spune Biblia, asta vreau sa iti spun, deoarece parerea mea nu are importanta daca nu corespunde cu Biblia.
    Uite, iti scriu cateva versete biblice.
    Isaia 44:24 Aşa vorbeşte Domnul, Răscumpărătorul tău, Cel ce te-a întocmit din pântecele mamei tale: „Eu, Domnul, am făcut toate aceste lucruri, Eu singur am desfăşurat cerurile, Eu am întins pământul. Cine era cu Mine?

    Psalmii 33:6 Cerurile au fost făcute prin Cuvântul Domnului, şi toată oştirea lor prin suflarea gurii lui.

    Isaia 45:12 Eu am făcut pământul, şi am făcut pe om pe el; Eu cu mâinile Mele am întins cerurile, şi am aşezat toată oştirea lor.

    Neemia 9:6 Tu, Doamne, numai Tu, ai făcut cerurile, cerurile cerurilor şi toată oştirea lor, şi pământul cu tot ce este pe el, mările cu tot ce cuprind ele. Tu dai viaţă tuturor acestor lucruri, şi oştirea cerurilor se închină înaintea Ta.

    Deci, in versetul din Geneza 1:26, unde scrie „sa facem” nu este vorba nicidecum despre o sfanta treime, deoarece in niciun loc din Biblie nu este mentionat ca ar fii o sfanta treime. Aceasta este o inventie, care a fost introdusa doar in anul 325 la conciliul de la Niceea.
    Cine se inchina sfintei treimi se face automat vinovat de incalcarea primei porunci.
    Deuteronomul 6:4 Ascultă, Israele! Domnul, Dumnezeul nostru, este singurul Domn.

    Răspunde
    • 5. Regenerarea Spirituala  |  vineri, 22 Ianuarie 10 la 18:43

      Esti sigur ca este o invetie in urma conciliului de la Niceea? Eu stiu ca si evreii dinainte de Hristos se mirau si nu intelegeau de ce in Genesa (Cartea lui Moise) se vorbeste la plural, abia dupa venirea lui Hristos au inceput sa inteleaga (unii doar). Iar exemplele ce le-ai dat mai sus nu contrazic deloc ceea ce sustin eu, ca este corect sa spui si ca Dumnezeu Tatal (YHWH) a creat lumea, cat si Iisus a luat parte la acest fenomen… daca citim mai atent Genesa observam ca si Duhul Sfant a avut un rol la crearea pamantului (Gen. 1:2b).
      Sa inteleg, ca tu nu crezi in Sfanta Treime?

      Răspunde
  • 6. Mihai  |  vineri, 22 Ianuarie 10 la 20:36

    bineinteles ca nu cred in sfanta treime. nu pot sa cred in ceva ce nu exista.tu crezi in mos craciun?😀. la fel e si cu sfanta treime, doar o inventie care ii duce pe oameni in ratacire. te indoiesti cumva de puterea lui Dumnezeu? El este Atotputernic. crezi ca avea nevoie Dumnezeu de cineva care sa Il ajute la creatie?🙂
    „Eu singur am desfăşurat cerurile, Eu am întins pământul. Cine era cu Mine?”
    Referitor la versetul din Geneza 1:2b, am citit foarte atent, si nu e nimic neinregula.” …şi Duhul lui Dumnezeu se mişca pe deasupra apelor. ” vrei cumva sa spui ca Duhul lui Dumnezeu (care nu e totuna cu „Dumnezeu Duhul” cum zic multi, desi NICAIERI nu scrie in biblie asa ceva, si nici Dumnezeu Fiul nu o sa intalnesti nicaieri) vrei sa spui ca Duhul lui Dumnezeu este o o persoana din trinitate?🙂
    citeste atent textele din Scriptura, si unde scrie Duhul lui Dumnezeu, si Fiul lui Dumnezeu, nu incerca sa le inversezi, ca nu e acelasi lucru🙂

    Răspunde
    • 7. Regenerarea Spirituala  |  sâmbătă, 23 Ianuarie 10 la 23:08

      1. Nu cred ca Dumnezeu a avut nevoie de cineva sa-L ajute la Creatie.
      2. Eu nu inversez nimic, scrie clar „Duhul lui Dumnezeu”, nu am zis nimic impotriva acestei afirmatii, daca altii zic, asta e treaba lor. Ca exemplu ca Duhul lui Dumnezeu face parte din Trinitate, citeste Fapte 5 (cu Anania si Safira), sa vezi ca in prima parte Pavel spune ca a mintit pe Duhul Sfant (cum putea sa minta Duhul Sfant daca El nu este o persoana? e ilogic, nerational…!), iar in v.4 Pavel spune ca Anania a mintit pe Dumnezeu. Se vede foarte clar egalitatea pe care o face Pavel dintre Duhul Sfant si Dumnezeu (Tatal). Si mai sunt multe alte exemple… Daca vrei sa vorbim mai pe larg despre aceste lucruri chiar te rog sa ma contactezi pe ID-ul: regenerarea@yahoo.com.

      Domnul sa dea lumina, si adevarul sa iasa la iveala, oricare ar fi el!

      Răspunde
  • 8. Alberto (Uag)  |  sâmbătă, 8 Ianuarie 11 la 01:48

    Si daca nastem a doua oara, trebuie sa ne botezam din nou?

    Răspunde
    • 9. Regenerarea Spirituala  |  sâmbătă, 8 Ianuarie 11 la 23:32

      Daca te-ai botezat dupa cum scrie in Biblie (dupa acel model), NU! In caz contrar, DA. Citeste sincer si iti vei da singur seama. Oricum, cel mai important lucru e nasterea din nou, botezul e doar marturia in fata oamenilor cum ca aceasta nastere din nou s-a produs in viata ta (conform Bibliei).

      Răspunde
  • 10. Mihai  |  sâmbătă, 8 Ianuarie 11 la 23:50

    Faptele 2:38
    „Pocaiti-va”, le-a zis Petru, „si fiecare din voi sa fie botezat in Numele lui Isus Hristos, spre iertarea pacatelor voastre; apoi veti primi darul Sfantului Duh. ”

    Referitor la exemplul cu Anania si Safira de mai sus, vezi si Luca 8:39🙂 „Intoarce-te acasa, si povesteste tot ce ti-a facut Dumnezeu.” El a plecat, si a vestit prin toata cetatea tot ce-i facuse Isus.”
    si in legatura, citeste 2 corinteni 5:19a, „că adică, Dumnezeu era în Hristos, împăcând lumea cu Sine”
    Coloseni 2:9
    „Caci in El locuieste trupeste toata plinatatea Dumnezeirii.”
    Doar un singur Dumnezeu, care s-a descoperit in Isus Hristos.🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Verset biblic

"Cautati mai intai Imparatia lui Dumnezeu si neprihanirea Lui, si toate aceste lucruri vi se vor da pe deasupra." (Matei 6:33)

Y!Messenger ID

regenerarea@yahoo.com

Ultimele articole

Statistici

  • 28,662 afisari

