Stiati ca… Biblia (curiozitati)

Duminică, 21 Martie 10 at 01:49 21 comentarii

https://i1.wp.com/www.pasi.ro/imagini/art/dp1772366.jpgBiblia dăinuieşte mai mult,
te înalţă mai sus,
iubeşte mai intens,
ajută mai eficient,
atinge mai adânc şi
depăşeşte toate celelalte cărţi
scrise vreodată..
Dă-i crezare şi vei trăi veşnic!
Dispreţuieşte-o şi vei plânge amarnic!


Ştiaţi că Biblia este:

1 – standardul neschimbabil pentru comportarea corecta a copiilor lui Dumnezeu?
2 – pâinea vieţii, ce nu se învecheşte niciodată?
3 – templul ştiinţei universale?
4 – enciclopedia enciclopediilor – inepuizabil rezervor de răspunsuri la problemele vieţii?
5 – făclia civilizaţiei şi libertăţii?
6 – motorul progresului?
7 – ştiinţa perfectă din poliedrul divin?
8 – manualul explicativ al naturii?
9 – biografia fiinţei umane?
10 – cartea naţiunilor, nu o carte naţională?
11 – o carte, doar în ceea ce priveşte înfăţişarea exterioară, de fapt, Cuvântul lui Dumnezeu întrupat în litere?
12 – rostirea cea mai adevărată din câte au izvorât vreodată pe calea slovelor?
* Prin ea, ca printr-o fereastră divin deschisă, toţi oamenii pot privi spre liniştea şi seninătatea eternităţii, întrezărind ceva din căminul lor îndepărtat, demult uitat.

Stiati despre Biblie ca:

1 – Biblia este cea mai cumparata si citita carte din toate timpurile.
2 – Cea mai mica Biblie tiparita are 4.5 cm lungime, 3.2 cm latime, 2 cm grosime. A fost tiparita in Anglia, are 878 pagini, 20 g si poate fi citita cu lupa.
3 – Stiati ca Biblia ne-a spus care este forma pamantului, inainte de a ne-o dovedi Columbus? (vezi Isaia 40:22).
4 – Intre cel mai scurt capitol din Biblie (Psalmul 117) si cel mai lung capitol din Biblie (Psalmul 119), este mijlocul Bibliei, adica Psalmul 118. Daca numeri, mijlocul este exact la Psalmul 118:8. Daca de acolo o iei in stanga si numeri capitolele Bibliei ies 594 de capitole, iar in dreapta la fel de multe. Daca aduni acele capitole, sa afli numarul total al capitolelor, ies exact 1188 de capitole, defapt Psalmul 118:8, iar acolo e exact mijlocul! Iar versetul aceste spune „Mai bine este sa cauti ajutor in Domnul decat sa te increzi in om”.

Biblia nu poate fi desfiintata (Ioan 10:35):

Un secol urmează altui secol – Biblia rămâne.
Impărăţiile se ridică, se clatină, cad şi sunt uitate – Biblia rămâne.
O dinastie urmează după alta – Biblia rămâne.
Regii sunt încoronaţi şi li se ia coroana – Biblia rămâne.
Este dispreţuită şi ruptă în bucăţi – Biblia rămâne.
Furtuni de ură trec peste ea – Biblia rămâne.
Ateii o ocărăsc şi o critică – Biblia rămâne.
Agnosticii zâmbesc cinici – Biblia rămâne.
Necredincioşii o abandonează – Biblia rămâne.
Criticii îi neagă inspiraţia divină – Biblia ramane.
Fulgere de mânie o izbesc – Biblia rămâne.
Păgânii profeţesc pieirea ei – Biblia rămâne.
Modernismul încearcă să demonstreze că nu e necesară – Biblia rămâne.
I se dă foc – Biblia rămâne.
Dinţii timpului o rod, dar nu o consumă – Biblia rămâne.

De ce sa citim Biblia?

– ne ajuta sa avem o gandire corecta
– o gandire corecta conduce la sentimente corecte
– sentimentele corecte conduc la decizii corecte
– deciziile corecte conduc la actiuni corecte
– actiunile corecte conduc la obiceiuri corecte
– obiceiurile corecte formeaza caracterul.
Pe oameni poti sa-i inseli; dar nu poti sa treci peste caracterul tau.

Biblia e autostrada lui Dumnezeu către cer.
Biblia este lumină în cea mai neagră noapte.
Biblia este singura reţetă veritabilă a succesului:
ea învaţă integritatea şi corectitudinea.
Biblia este cea mai mare mângâiere în necaz
Biblia are răspuns la toate întrebările mari ale omului.
Biblia poate rezolva toate marile probleme ale vieţii.
Biblia este o fortareaţă atacată adesea, dar niciodată cucerită.
Biblia nimiceşte toate pretenţiile.
Biblia vede înainte, de jur împrejur şi în sus.


"Dacă ar fi să fiu dus la închisoare şi
mi s-ar îngădui să iau cu mine
numai o singură carte, aş alege Biblia."
(Johann Wolfgang Goethe)

Entry filed under: Crestinism. Tags: , , , , , , , , , , , .

Pedeapsa care ne da pacea Poti avea incredere in Biblie?

21 comentarii Add your own

  • 1. paraklet  |  Duminică, 21 Martie 10 la 12:35

    De folos aceste ganduri. Multumim.

    Răspunde
    • 2. Regenerarea Spirituala  |  marți, 23 Martie 10 la 22:39

      Hristos fie laudat.
      Ma bucur ca sunt citite si de folos…
      Pentru toate multumim lui Dumnezeu.

      Răspunde
  • 3. alex pop  |  Duminică, 21 Martie 10 la 13:25

    Foarte interesante lucruri, in special Ps. 118:8, chiar nu stiam asta, dar o sa dau si altora informatia. Te incurajez sa scri mai departe. O duminica binecuvantata de Domnul.

    Răspunde
  • 4. mihailandrei  |  marți, 8 Iunie 10 la 17:51

    Nu sangele penticostal, mormon, adventist sau yehovist a curs pt biblia care o ai in mana.

    De unde ai tu Biblia aia?

    Ai imbibat tu pamantul cu sange ca s-o aduci pana in anul 2000 si sa dai tu sfaturi de credinta?

    Daca ai acum o Biblie in mana este pentru ca mii si mii de ortodocsi au adus-o pana la tine in ziua de astazi.

    Daca azi aveti pe noptiera sau in biblioteca Biblia e pentru faptul ca ortodocsii v-au trasmis-o, ca doar nu v-ai nascut cu ea in mana!

    La începutul secolului patru canonul Noului Testament nu era înca finalizat. Eusebiu (260-340), un istoric al Bisericii, relateaza lucrul asta….nu trebuie sa ma credeti pe cuvant…se poate verifica usor.

    Tocmai la Sinodul de la Cartagina din anul 419 este satabilit definitiv CANONUL Noului Testament .

    Asta este ipocrizia svoastra ,blameati CANOANELE …dar canoanele si Sf Parinti au fost cei care au hotarat ca Noul Testament….sa cuprinda 27 de carti canonice.

    Pana în secolul 4 unele cartii din Noul Testament precum : Iacov,Evrei, Iuda, 2 Petru, 2 şi 3 Ioan, şi Apocalipsa erau încă larg dezbătute, fără decizia autoritară a unui sinod/conciliu bisericesc ulterior, noi ne-am îndoi chiar şi acum de autoritatea apostolică a cartilor amintite.

    Nu putem avea incredere cu privire la canonului Noului Testament fără călăuzirea divină printr-un organ vizibil cum este o Biserică infailibilă.

    „Biserica Dumnezeului celui viu, stâlp şi temelie a adevărului.”(1 Tim .3,15)

    Răspunde
    • 5. Regenerarea Spirituala  |  miercuri, 9 Iunie 10 la 00:20

      Bun venit Mihai!

      Ma bucur pentru commentul tau, ai perfecta dreptate in informatiile pe care le-ai spus, nu am negat si nu neg ceea ce ai scris. Doar o mica precizare, ortodoxismul a aparut abia dupa Marea Schisma, in 1054 mi se pare, pana atunci exista doar IERARHIA CATOLICA. Am studiat si eu cat de cat istoria bisericii, deci stiu si eu lucrurile astea. Deci nu poti spune ca ortodoxii au canonizat Biblia, pt ca pe vremea aceia exista doar ierarhia catolica ca religie crestina de stat, incepand de la Constantin cel Mare nu? Plus ca Vechiul Testament, nu a fost canonizat de ortodoxi, ci de evrei, de iudei. Oricum sunt bune si adevarate informatiile tale, cu exceptia la ceea ce ti-am explicat mai sus. Sper sa mai postezi in continuare si sper ca intelegi ca eu nu propavaduiesc un cult (mod de inchinare) ci pe Iisus Hristos, si pe El rastignit, asa cum spunea Sfantul Apostol Pavel. Domnul sa te binecuvanteze Mihai, te mai astept si cu alte commenturi constructive! Doamne ajuta.

      Răspunde
      • 6. angela peschir  |  joi, 11 Noiembrie 10 la 04:50

        dragii mei m-am bucurat mult sä gäsesc aceste bogätii de nedescris….dar vä rog in numele Domnului Ieshua Hamashia sä nu ingäduiti postäri de comentarii care päteazä aceste frumuseti….eu consider cä timpul e foarte pretios si nu meritä sä-l irosim….eventual trimiteti in particular un räspuns cu explicatiile de rigoare…..
        fiti binecuväntati impreunä cu lucrarea minunatä pe care o faceti!

  • 7. mihailandrei  |  miercuri, 9 Iunie 10 la 07:41

    Fals!

    Biserica Ortodoxa (de rasarit ) NU s-a definit pe sine drept Ortodoxa (dreapta credinta) în contrast cu Biserica catolica(de apus)(sec. XI) sau cu Bisericile protestante(Sec XV), ci în contrast cu ereziile împotriva carora a trebuit sa lupte în primele veacuri.

    Cei care tineau în vremea acea dreapta învatatura erau numiti ortodocsi, deosebindu-se astfel de arieni, nestorieni sau monofoziti .

    Cerceteaza istoria ,vei vedea ca episcopii care au stabilit forma Noului Testament (27 de carti) prin sec 4 ,cinsteau icoanele si sfintii exact ca noi,logic ca erau ortodocsi!

    Termenul ortodox compus όρθος (orthos -drept )şi δόξα (doxa- credincios) ,apare prima datã la al doilea sinod ecumenic din anul 381.

    Uite si dovada, se poate verifica …

    Canonul 6 din sinodul amintit spune..

    “Deoarece unii voind a tulbura si a răsturna buna rânduîaiă bisericească, cu vrăjmăşie şi cu clevetire (în mod calomnios) plăsmuiesc oare-cari pricini împotriva —EPISCOPILOR ORTODOCSI — care ocârmuiesc bisericile, nimic altceva urmărind decât a păta buna cinstire a preoţilor şi să pună la cale tulburări între credincioşii paşnici (popoarele paşnice)..”

    Treaba este clara ,erau episcopi numiti “ortodocsi” inca din sec. 4, fix din perioada cand Noul Testament este stabilit in forma actuala -27 de carti canonice!

    Pricepi?

    Răspunde
    • 8. angela peschir  |  joi, 11 Noiembrie 10 la 05:12

      Domnule Mihai,in loc sä te bucuri si sä fi multumit cä acesti credinciosi au muncit sä realizeze aceste bogätii pentru mine si tine ….. si pentru toti oamenii de pretudindeni….tu te apuci sä scri comentarii inutile care nu folosesc nici celor din religia ta…..nici chiar tie ….cäci biblia nu a adus-o oamenii si nici o religie….EA ESTE CADOUL LUI DUMNEZEU PENTRU NOI OAMENII…..

      bucurä.te de ea si de mesajul ei IOAN 3.16
      multä binecuväntare pentru toti cititorii!
      PS.25.4-5
      o crestinä vindecatä de penticostalism!!!!!!!!

      1

      Răspunde
  • 9. mihailandrei  |  miercuri, 9 Iunie 10 la 07:49

    Apoi ,biserica ce s-a desprins a fost cea catolica(de apus) , nu cea Ortodoxa(de rasarit) pentru ca Biserica Catolica a anulat hotrarile anterioare ale Sfintelor Sinoade care au combatut ferm infailibiliatatea papei si au pastrat nestirbit crezul .

    Dovada a fost si evolutia ulterioara care a artat ca Biserica catolica este cea care a generat marile erezii protestante si “Sfanta” Inchizitie.

    De ce nu a generat Biserica ortodoxa a lui Hristos ,astfel de anomalii ca protestantismul lui Luther?

    Biserica Catolica , a adugat la vechea credina diferite alte invaturi cum e infailibilitatea papei, indulgente papale ,purgatoriul etc. si a suferit marea schisma a sectelor protestante.

    Biserica de Apus (catolica) si cea de Rasarit (ortodoxa)erau una si aceeasi, pana la Marea Schisma din 1054, cand Biserica de Apus,adica Biserica Catolica a „hotarat” sa se desparta de Biserica de Rasarit, adica de Biserica Ortodoxa.

    Din fericire ortodoxia a ramas pe baricada, in ciuda caderii Constantinopolui.

    Sunt zece chestiuni fundamentale care ne despart:

    1 filioque, 2 suprematia papala, 3 infaibilitatea papala,
    4 purgatoriul, 5 azimile, 6 imaculata conceptie,
    7 substantialitatea, 8 celibatul preotilor, 9 indulgente papale,
    10 mirungerea.

    Au tradat inclusiv ortodoxia ,ba chiar Inchizitia s-a ocupat in Ardeal de terorizarea romanilor prin aplicarea pedepsei cu arderea pe rug.

    Studiaza istoria, si vei afla ca pe la 1700, romanii din Ardeal erau toti ortodocsi, iar guvernul austro-ungar a dorit sa-i deznationalizeze.

    Ca atare, a infiintat cu sprijinul catolicilor o Biserica ilegala, in care a adus cu forta sau cu promisiuni preoti si episcopi ortodocsi.

    Generalul Bukow a distrus cu tunurile peste 150 de biserici si manastiri ortodoxe, ortodocsii au fost persecutati, amendati, judecati, executati, si aproape toate Bisericile lor au fost confiscate.

    Ca urmare, azi in Ardeal intalnesti la tot pasul romani cu nume maghiarizate…si multi maghiari de azi sunt romani care si-au pierdut identitatea nationala prin grecocatolicizare.

    „Uniatia” este o nesimtire cinica dupa ce in 1204 cruciatii catolici au pradat Constantinopolul!

    Au fost ucise femei ,copii si oameni fara arme de hoardele barbare ale apusului papal,doar pt simplu motiv ca erau crestini ortodocsi.

    A fost pradata biserica Sf Sofia,au fost distruse icoanele si interiorul….. iar pe scaunul arhieresc au adus o desfranata care canta in limba franceza cantece obscene! acestia sunt papali careau initiat „uniatia”.

    Răspunde
    • 10. Regenerarea Spirituala  |  miercuri, 9 Iunie 10 la 23:15

      Interesant ceea ce ai scris mai sus. Sa fiu sincer, sunt unele lucruri de care chiar nu am auzit si din moment ce nu le-am studiat, nu stiu ce sa zic. Un lucru nu prea imi este clar din ceea ce zici tu si chiar m-ar interesa, tu de cand sustii ca a aparut ortodoxia, din sec. IV? Sau? Multumesec si numai bine iti doresc!

      Răspunde
  • 11. Aurel Cojoc  |  sâmbătă, 10 Iulie 10 la 23:12

    CEI CARE SUNT ADEVARATI CRESTINI NASCUTI DIN DUMNEZEU IL IUBESC PE DOMNUL HRISTOS SI-L ASCULTA.II IUBESC PE SEMENII LOR SI AU CA SURSA DE LUMINA SI VIATA NUMAI SFANTA SCRIPTURA CARE ESTE CUVANTUL INSPIRAT A LUI DUMNEZEU.DOMNUL HRISTOS A SPUS ;EU SUNT CALEA ,ADEVARUL SI VIATA . NIMENI NU VINE LA TATAL DECAT PRIN MINE.ESTE SCRIS ;CUVANTUL TAU ESTE O CANDELA PE CARAREA VIETII.DOMNUL HRISTOS MUSTRA ASPRUPE CEI DIN VREMEA LUISI ZICE; VOI ATI DESFIINTAT CUVANTUL LUI DUMNEZEU IN FOLOSUL DATINEI [TRADITIEI] VOASTRE.CUVANTUL LUI DUMNEZEU SA LUCREZE SI LA INIMA TA,SA TE TRANSFORME SA TE LUMINEZE SA FII UN URMAS A LUI HRISTOS,SA TE POTI BUCURA CU TOTI COPII LUI DUMNEZEU DE INTALNIREA CU EL IN SLAVA.

    Răspunde
    • 12. angela peschir  |  joi, 11 Noiembrie 10 la 05:14

      multä binecuväntare !
      nota zece pentru acest mare adevär!!!!

      Răspunde
  • 13. silvia  |  miercuri, 12 Ianuarie 11 la 15:07

    eu am citit Biblia dar nu ma convins ca tot ce este descris in ea este adevarat mai ales ca tot timpul se contrazice .eu in biblie mai ales in vechiul testament am citit despre un Dumnezeu gelos ,neiertator si razbunator.este o scriere prea dura pentru mintea mea de OM.mai repede cred ca civilizatia extraterestra care ne-a conolizat cu multi ani si ne-a creat in laborator ni la dat pe Isus ca sa ne arate calea si adevarul cum sa traim in armonie pe pamint .restul sunt basme pentru creduli .

    Răspunde
    • 14. Regenerarea Spirituala  |  miercuri, 12 Ianuarie 11 la 23:18

      Pfff, m-ai lasat fara cuvinte. Incredibil… te rog sa imi spui o singura contrazicere in Biblie (cea mai mare, daca exista…), si eu ti-o voi explica… As zice mai multe, dar ma abtin… Inchei prin a spune: Dumnezeu sa ne ILUMINEZE!

      Răspunde
  • 15. JV  |  miercuri, 22 Februarie 12 la 22:54

    Încă un lucru interesant este că cuvântul „Trinitate” nu se găseşte în Biblie nici măcar o dată.

    Răspunde
    • 16. Regenerarea Spirituala  |  miercuri, 22 Februarie 12 la 22:58

      Da, ai dreptate. Biblia, din pacate pentru unii, nu e DOCTRINARA precum se incearca a o caracteriza…

      Răspunde
  • 17. Marcel  |  sâmbătă, 17 Martie 12 la 18:05

    Asa cum nu se poate nega existenta lui Dumnezeu,nu se pot nega nici descoperirile stiintifice,dar tot ce se abuzeaza duce la rau.De-a lungul istorei credinta a facut mai multe victime decat amandoua razboaie mondiale,biserica ascunde multe descoperiri ( dece ? ) si publica doar ceea ce-i convine , are birouri de contra-informatii.DECE?Nimeni n-ar trebui sa fíe obligar sa creada sau nu.Ceea ce cree eu ca e important e sa fim junio unii cu altii

    Răspunde
    • 18. Regenerarea Spirituala  |  Duminică, 18 Martie 12 la 00:27

      Este adevarat ceea ce spui, iar pentru a intelege mai bine de ce zic ca ai dreptate citeste si articolul „Criminali de război nazişti, ajutaţi să fugă de Vatican şi Crucea Roşie”. Multumesc de comentariu.

      Răspunde
  • 19. Cozmescu Gheorghe Jud HD orasCALAN str Florilor bl 20 Ap 17  |  miercuri, 16 Mai 12 la 21:35

    Ma bucur cand vad ca se studiaza inceputul crestinismului dar roadele actuale lasa de dorit cand in o tara cu atatea milioane de crestini declarati se practica legal avortul si homosexualitatea .Ma gandesc ce fac conducatorii religiosi de ce nu aduna milioane de semnaturi de la enoriasii care sant impotriva acestor pacate si sa ceara parlamentului scoaterea in afara legii a avortului si homosexualilor. Dar multi conducatori religiosi sau asociat cu cei ce fac legi care contravin invataturii lasate de DOMNUL HRISTOS.Eu am trimis mesaje la mai multe culte sa inceapa o campanie de strangere a semnaturilor de la enoriasi dar nici un raspuns .CRED CA TREBUIE BORBANDATI CU MESAJE CAPII RELIGIOSI PANA CAND APARA CREDINTA in loc sa sustina si sa se asocieze cu cei care se razvratesc impotriva LUI DUMNEZEU prin legile aprobate si mai jura si pe biblie fariseii .Asadar fiecare adevarat crestin sa ceara bisericii de care apartine sa inceapa lupta impotriva pacatului daca dorim ca DUMNEZEU SA NE BINECUVINTEZE TARA .Umpleti paginile internetului cu mesaje catre PREASFINTII pina cand se rusineaza daca mai au calitatea aceasta si incep sa lupte impotriva pacatului cum ar trebui sa faca .DOMNUL ISUS spunea ca dupa roadele lor ii cunoasteti pe LUPII IMBRACATI IN HAINE DE OI CARE DUC CRESTINII IN RATACIRE .Daca va vor scuza ca sant prea mici pentru o asa lupta este o minciuna deoarece noi santem multe milioane care santem impotriva acestor uraciuni si avem de partea noastra pe CREATORUL UNIVERSULUI CARE vine in ajutor la cei care IL cauta cu inima curata SI nu cu fariseism .ASADAR conducatori religiosi din toate cultele facetiva datoria fata de DUMNEZEU PRIN FAPTE nu numai din gura ca fariseii .MULTUMESC pentru orice mesaj pe care il trimiteti la orisice cult religios din tara .

    Răspunde
  • 20. Ionut  |  vineri, 14 Decembrie 12 la 18:57

    Cuvantul treime este creat dupa ce s-a finalizat canonul biblic. Trinitatea este data de cele 3 persoane care sunt un singur Dumnezeu. Lumea a fost creata de Tatal prin Fiul in Duhul Sfant. Sunt foarte numeroase descoperirile Sfintei Treimi in NT spre deosebire de VT deoarece exista pericolul politeismului.

    Răspunde
  • 21. Nelu T.  |  marți, 10 Septembrie 13 la 20:37

    D-lui Cozmescu Gheorghe.
    De acord cu dumneata. Văd că ești credincios, de aceea, zic eu, cred că și citești Biblia. Îți amintesc: toate profețiile se vor împlini. Iată: în prezent sunt „păstori” plătiți ! Așa că interesele sunt altele. Un preot s-a afirmat: sunt gata să mă arunc la picioarele fiecăruia numai să vină la Biserică, dar… Și tot el a adăugat: după 50 de ani, bisericile din România vor fi goale. Și adaug eu: în prezent, în Elveția și alte state, deja fostele „Sfinte Biserici” au fost vândute și în ele s-au deschis restaurante foarte scumpe… așa cum sunt ele cu icoane și statui crucifixe. Altceva: Știi că e scris că în zilele din urmă puterea poporului sfânt se duce… Îți aduci aminte că Isus a zis: „Dar când va veni Fiul Omului, va găsi El credință?”

    D-lui Ionuț.
    Cred că înainte de a răspunde câte ceva, e bine să revedeți acele lucruri. De exemplu: faceți deosebirea între „Sfânta Treime” și „Sfânta Trinitate”. Literatura biblică pe care am împrumutat-o de la ortodocși ne-a oferit câteva neatenții literare: treime, Cel Prea Înalt, (în loc de Cel Foarte Înalt), etc.

    D-lui Mihail Andre.
    E greu să cred că nu ești preot… în urma experienței mele. Pot afirma că sute de ani în urmă ortodicșii au fost „Drept Măritori de Dumnezeu”; acutal, credincioșii voștri poartă numele de ortodocși. Este cunoscut dictonul în ce privește hotarul istoric dintre ilegal și legal pentru creștinism: a fost o vreme când clădirile bisericilor locale erau din pământ, iar credincioșii erau din aur; acum clădirile sunt din aur și credincioșii din pământ. Pentru ce te lupți dumneata? Pentru un nume frumos pe care-l mai poartă în adevăr doar unii…? Pentru ce comentariul dumneatale este plin de emfază în loc de dragoste? Acesta este ortodoxismul? Te mai miri că bisericile locale ale protestanților (cum îi numiți, deși ei nu protestează) se umplu, iar ale ortodocșilor se golesc? Nu știu cine ești, dar îmi poți întinde mâna și să mergem în dragoste înainte? Pavel a zis: „În ce suntem de aceeași părere să mergem înainte, în ce suntem diferiți, Dumnezeu vă va lumina”. Și mai am o singură întrebare: Știi că Babilonul ce Mare e pe drum? În el se vor contopi toate religiile pentru ca Dușmanul lui Hristos să poată controla cum nici securitatea nu a putut. În 2008 a fost ultimul (cel de al 2-lea) congres ecumenic (al tuturor religiilor) la București, unde un singur reprezentant a refuzat să semneaze: un episcop ortodox din Grecia. Cam o treime din ortodocșii Greciei s-au retras, iar două treimi au rămas alături de lumea întreagă (în speranța că în Răsărit, protestanții vor trece sub aripa lor. Nefastă speranță!) Fii binecuvântat.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Verset biblic

"Cautati mai intai Imparatia lui Dumnezeu si neprihanirea Lui, si toate aceste lucruri vi se vor da pe deasupra." (Matei 6:33)

Y!Messenger ID

regenerarea@yahoo.com

Ultimele articole

Statistici

  • 28,662 afisari

%d blogeri au apreciat asta: